» Hibaelhárítás » Hibaelhárítás » Fax problémák (Csak az iR 1133iF típusnál) » Küldési problémák » Nem lehet faxot küldeni
|
Nem lehet faxot küldeni
Megfelelő vonaltípus van kiválasztva?
NEM
Válassza ki a megfelelő vonaltípust.
IGEN
A készülék fax üzemmódban van?
NEM
Váltson fax üzemmódba a [] gombbal.
IGEN
A dokumentum elhelyezése megfelelő?
NEM
Helyezze be megfelelően a dokumentumot.
IGEN
A gyorshívási gomb vagy hívókód helyesen van bejegyezve?
NEM
Gondoskodjon róla, hogy a szám megfelelően legyen bejegyezve.
IGEN
Helyes számot tárcsázott?
NEM
Gondoskodjon a helyes szám megadásáról.
IGEN
A készülék más dokumentumokat küld a memóriából?
IGEN
Várjon, amíg befejeződik az átvitel.
NEM
Villog a Feldolgozás/adatok jelzőfény?
IGEN
A külső telefon vagy a kézibeszélő foglalt. Várjon, amíg a külső telefon vagy a kézibeszélő fel nem szabadul.
NEM
Hiba történt az adatátvitel során?
IGEN
Nyomtassa ki az átvitelkezelési jelentést, és ellenőrizze, hogy nem tartalmaz-e hibát.
NEM
Ellenőrizte, hogy nincs-e probléma a fogadó faxkészülékkel?
NEM
Győződjön meg arról, hogy a fogadó faxkészülék kompatibilis a készülékkel (például hogy G3-as faxkészülék).
Gondoskodjon róla, hogy legyen elég papír a fogadó faxkészülék papírtálcájában.
Győződjön meg arról, hogy a fogadó faxkészülék nem foglalt. (Ha a vonal foglalt, a <Foglalt/nincs jel> bejegyzés látható az átvitelkezelési jelentésben.)
IGEN
Nemzetközi címzettnek küldi a faxot?
IGEN
Szúrjon be szünetet a számba, majd próbálja ismét elküldeni a faxot.
Változtassa meg a küldési kezdősebességet.
062L-0L6