» Hibaelhárítás » Hibakódok
|
Hibakódok
A hibakód egy hibák előfordulása esetén a hibanaplóban rögzített 3 számjegyű kód.
A hibakódot a következő jelentésekben és naplóban tekintheti meg:
Hibakódok
Küldési hibák jelentése
Vételi hibák jelentése
Feladatelőzmények a rendszerállapot képernyőjén
A jelentésekről a következő részben talál részletes ismertetést:
Az alábbiakban a hibakódok leírását, valamint az egyes problémák lehetséges megoldásait tartalmazó lista található.
#001
Probléma
Elakadt a dokumentum.
Teendő
Távolítsa el az elakadt dokumentumot.
#003
Probléma
A készülék túl hosszú időt tölt nagy mennyiségű adatok küldésével.
1. teendő
Csökkentse a beolvasási felbontást, majd próbálja ismét elküldeni a dokumentumot.
2. teendő
Csökkentse a beolvasási felbontást, vagy kérje meg a feladót, hogy ossza fel a dokumentumot kisebb részekre, és egyszerre csak egy részt küldjön el.
#005
1. probléma
A címzett faxkészülék nem válaszolt 35 másodpercen belül.
Teendő
Ismételje meg a küldési műveletet az elejétől kezdve. Ezenkívül kérje meg a címzettet, hogy ellenőrizze a faxkészüléket. Tengerentúli hívás esetén szúrjon be szünetet a faxszámba.
2. probléma
Előfordulhat, hogy a címzett faxkészülék nem G3 faxkészülék.
Teendő
Győződjön meg róla, hogy a címzett faxkészülék G3 faxkészülék-e. Ha igen, küldje el újra a dokumentumot. Ha nem, váltson át olyan kommunikációs módra, amelyet a címzett faxkészülék támogat, majd újból küldje el a dokumentumot.
#012
Probléma
A címzett faxkészülékből kifogyott a papír.
Teendő
Gondoskodjon róla, hogy legyen elég papír a címzett faxkészülék papírtálcájában.
#018
1. probléma
Nem érkezik válasz a szám újratárcsázása után. Lehet, hogy a vonal foglalt, vagy nincs csatlakoztatva.
Teendő
Mielőtt megpróbálná újból hívni a számot, várjon egy kis ideig. Ha továbbra sem tud faxot küldeni, győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni. Ha a vonal továbbra is foglalt, akkor várjon még egy kevés ideig, mielőtt újból megpróbálná tárcsázni a számot.
2. probléma
Nem sikerül faxot küldeni, mivel a vonal foglalt, vagy nincs csatlakoztatva.
Teendő
Győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni, majd újból próbálja meg tárcsázni a számot.
3. probléma
Lehet, hogy a címzett faxkészüléken megadott beállítások nem egyeznek az Ön faxkészülékének beállításaival.
Teendő
Győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni, majd újból próbálja meg tárcsázni a számot.
4. probléma
Nem tett szünetjelet a faxszám megfelelő részére nagy távolságú hívásnál.
Teendő
Szúrjon be szünetet az országkód után vagy a faxszám elé, majd hívja újból a számot. Ha gyorshívási gombhoz rendelt címzettnek küld faxot, váltson át nagy távolságú átviteli módra a részletes beállításokat tartalmazó képernyőn.
#022
Probléma
Le van tiltva a faxok számítógépről történő küldése.
Teendő
Ki kell kapcsolni a korlátozást. További tájékoztatásért forduljon a rendszergazdához.
#037
1. probléma
A készülék memóriája megtelt.
Teendő
Nyomtassa ki, küldje el vagy törölje a memóriában tárolt dokumentumokat.
2. probléma
Az adatok mérete meghaladja a készülék memóriájának méretét.
Teendő
Csökkentse az adatok felbontását, vagy válasszon másik fájlformátumot a fájlméret csökkentése céljából.
3. probléma
A memória megtelik a védett nyomtatás használata során.
Teendő
Több adagban nyomtassa ki a dokumentumokat, vagy ne használjon védett nyomtatást a feladathoz.
#054
1. probléma
Számítógépről küldött fax esetén nincs beállítva a készüléken a felhasználó nevének rövidítése vagy a felhasználó faxszáma.
Teendő
Állítsa be a küldő nevének rövidítését és a küldő faxszámát.
2. probléma
Számítógépről küldött fax vagy a címjegyzékből importált címzett esetén a címzett faxszáma 120 számjegynél hosszabb.
Teendő
Csökkentse a számjegyek számát 120-nél kevesebbre.
#099
Probléma
Megszakított manuálisan egy feldolgozás alatt álló feladatot.
Teendő
Próbálja meg újból elküldeni vagy fogadni a dokumentumot.
#408
1. probléma
Eltávolította a memóriaeszközt, miközben a készülék éppen adatokat írt rá, és az adatok írása sikertelen volt.
Teendő
Ellenőrizze, hogy eltávolították-e a memóriaeszközt, majd újból próbáljon meg írni rá.
2. probléma
Hiba történik a képek memóriaeszközre történő átvitele során, ezért az adatátvitel nem hajtható végre megfelelően.
Teendő
Ellenőrizze a memóriaeszköz állapotát, majd ismételje meg a műveletet.
3. probléma
Lehet, hogy a csatlakoztatott memóriaeszköz nem támogatott fájlrendszerrel van formázva.
Teendő
Gondoskodjon róla, hogy a memóriaeszközön a készülék által támogatott fájlrendszer legyen (FAT16 vagy FAT32).
#701
1. probléma
Nem sikerült az azonosító vagy a PIN-kód hitelesítése a részlegazonosító-kezelés során.
Teendő
Adja meg a helyes részlegazonosítót vagy PIN-kódot, és ismételje meg a hitelesítést.
2. probléma
Az ismeretlen azonosítójú feladatok le vannak tiltva.
Teendő
Ki kell kapcsolni a korlátozást. További tájékoztatásért forduljon a rendszerkezelőhöz (a rendszergazdához).
#703
Probléma
A készülék képmemóriája megtelt, ezért nem lehet rá írni.
1. teendő
Mielőtt újraküldené a feladatot, várja meg a többi adási feladat befejeződését.
2. teendő
Törölje a memóriában tárolt dokumentumokat. Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, kapcsolja ki a készüléket, majd ismét kapcsolja be.
3. teendő
Ossza kisebb részekre a dokumentumot és így küldje el.
#752
1. probléma
Hibás az SMTP-kiszolgáló nevének beállítása.
Teendő
Válassza ki a megfelelő SMTP-kiszolgálónevet.
2. probléma
A beállított tartománynév hibás.
Teendő
Válassza ki a megfelelő tartománynevet.
3. probléma
A hálózat nincs csatlakoztatva.
Teendő
Kérdezze meg a hálózati rendszergazdát, hogy a hálózat normálisan működik-e.
#753
Probléma
TCP/IP hiba lépett fel fájlok vagy e-mailek küldése során (socket és select hibák stb.).
Teendő
Ellenőrizze, hogy a készülék és a számítógép közötti hálózati kábelcsatlakozó megfelelően van-e csatlakoztatva.
#755
1. probléma
Nem lehet adatokat küldeni, mivel a TCP/IP nem működik jól.
Teendő
Ellenőrizze a <TCP/IP beállítás> beállítást.
2. probléma
Az IP-cím nincs beállítva.
Teendő
Adja meg az IP-címet.
3. probléma
A készülék a bekapcsolásakor nem kapott IP-címet a DHCP-, RARP- vagy BOOTP-kiszolgálótól.
Teendő
A készülék bekapcsolása után a hálózattal való kommunikáció nem indul el, míg az <Indulási beállítás> beállításnál megadott idő el nem telik. Várjon egy kevés időt újraküldés előtt.
#801
1. probléma
Amikor a készülék kommunikál az SMTP-kiszolgálóval e-mail küldése céljából, időtúllépés történik a levelezőkiszolgáló oldalán.
Teendő
Ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e az SMTP-kiszolgáló. Ellenőrizze a hálózat állapotát.
2. probléma
Az SMTP-kiszolgáló hibát jelzett a csatlakozás közben.
Teendő
Ellenőrizze újból az SMTP-kiszolgáló beállításait.
3. probléma
A címzett megadása hibás.
Teendő
Ellenőrizze a címzett beállításait.
4. probléma
Fájlkiszolgálónak történő fájlküldés esetén hiba történik a kiszolgáló oldalán.
Teendő
Ellenőrizze, hogy a fájlkiszolgáló megfelelően működik-e.
#802
Probléma
Hibás az SMTP-kiszolgáló nevének beállítása.
Teendő
Válassza ki a megfelelő SMTP-kiszolgálónevet.
#804
Probléma
Nincs hozzáférési joga a mappához.
Teendő
Ellenőrizze, hogy a címzetthez beállított felhasználónév és jelszó megegyezik-e a számítógépen (a fájlkiszolgálón) megadott felhasználói fiókkal (felhasználónévvel és jelszóval).
#806
1. probléma
Fájlkiszolgálóra történő küldés esetén a beállított felhasználónév és jelszó hibás.
Teendő
Ellenőrizze, hogy a címzetthez beállított felhasználónév és jelszó megegyezik-e a számítógépen (a fájlkiszolgálón) megadott felhasználói fiókkal (felhasználónévvel és jelszóval).
2. probléma
E-mail küldése esetén a megadott címzett hibás.
Teendő
Ellenőrizze a bejegyzett e-mail címzetteket.
#810
Probléma
A POP-kiszolgáló hibát jelez a csatlakozás közben.
1. teendő
Ellenőrizze, hogy megfelelően van-e megadva a POP-kiszolgáló címe.
2. teendő
Kérdezze meg a hálózati rendszergazdát, hogy a levelezőkiszolgáló és a hálózat normálisan működik-e.
#812
Probléma
A POP-jelszó beállítása hibás.
Teendő
Adja meg a helyes POP-jelszót.
A POP-jelszót többek között a szolgáltatója által biztosított, a beállításokat tartalmazó dokumentációban találhatja meg, vagy megkérdezheti a hálózati rendszergazdától.
#813
Probléma
A beállított POP-bejelentkezési név hibás.
Teendő
Ellenőrizze újból a beállított POP-bejelentkezési nevet.
#822
Probléma
Helytelen képformátum miatt nem lehet kinyomtatni a feladatot.
Teendő
Ismételje meg a műveletet.
#839
Probléma
Helytelen az SMTP-hitelesítéshez megadott felhasználónév és jelszó.
Teendő
Állítsa be helyesen a felhasználónevet és a jelszót.
#846
Probléma
Hiba történt a POP-hitelesítés közben.
Teendő
Ellenőrizze újból a beállítást, és ismételje meg a műveletet.
#852
Probléma
Hiba történt, mivel kikapcsolták a készülék főkapcsolóját feladatok feldolgozása közben.
Teendő
Ellenőrizze újból a beállítást, és ismételje meg a műveletet.
#853
1. probléma
A készülék nem tudta feldolgozni a feladatot, mert miközben a nyomtatási adatok számítógépről a készülékre történő küldése folyamatban volt, a feladatot megszakították az alkalmazásból vagy az operációs rendszerből.
Teendő
Ellenőrizze a beállításokat, majd ismételje meg a műveletet.
2. probléma
Védett nyomtatás végrehajtása közben megszakadt a feladat a feldolgozás időtúllépése miatt.
Teendő
Ismét indítsa el a feladatot, ha szükséges.
3. probléma
A védett nyomtatással feldolgozandó feladatot úgy küldték el, hogy a <Védett nyomtatási beállítások> beállítás <Ki> értékre volt állítva.
Teendő
Adja meg a <Be> értéket a <Védett nyomtatási beállítások> beállításnál, vagy ne használjon védett nyomtatást a feladathoz.
#995
Probléma
A felhasználó megszakította egy küldésre vagy fogadásra váró dokumentum feldolgozását.
Teendő
Próbálja meg újból elküldeni vagy fogadni a dokumentumot.
062L-0KH