|
|
---|
Hibakódok
|
Küldési hibák jelentése
Vételi hibák jelentése
Feladatelőzmények a rendszerállapot képernyőjén
|
![]() |
![]() |
Probléma
|
Elakadt a dokumentum.
|
Teendő
|
Távolítsa el az elakadt dokumentumot.
|
Probléma
|
A készülék túl hosszú időt tölt nagy mennyiségű adatok küldésével.
|
1. teendő
|
Csökkentse a beolvasási felbontást, majd próbálja ismét elküldeni a dokumentumot.
|
2. teendő
|
Csökkentse a beolvasási felbontást, vagy kérje meg a feladót, hogy ossza fel a dokumentumot kisebb részekre, és egyszerre csak egy részt küldjön el.
|
1. probléma
|
A címzett faxkészülék nem válaszolt 35 másodpercen belül.
|
Teendő
|
Ismételje meg a küldési műveletet az elejétől kezdve. Ezenkívül kérje meg a címzettet, hogy ellenőrizze a faxkészüléket. Tengerentúli hívás esetén szúrjon be szünetet a faxszámba.
|
2. probléma
|
Előfordulhat, hogy a címzett faxkészülék nem G3 faxkészülék.
|
Teendő
|
Győződjön meg róla, hogy a címzett faxkészülék G3 faxkészülék-e. Ha igen, küldje el újra a dokumentumot. Ha nem, váltson át olyan kommunikációs módra, amelyet a címzett faxkészülék támogat, majd újból küldje el a dokumentumot.
|
Probléma
|
A címzett faxkészülékből kifogyott a papír.
|
Teendő
|
Gondoskodjon róla, hogy legyen elég papír a címzett faxkészülék papírtálcájában.
|
1. probléma
|
Nem érkezik válasz a szám újratárcsázása után. Lehet, hogy a vonal foglalt, vagy nincs csatlakoztatva.
|
Teendő
|
Mielőtt megpróbálná újból hívni a számot, várjon egy kis ideig. Ha továbbra sem tud faxot küldeni, győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni. Ha a vonal továbbra is foglalt, akkor várjon még egy kevés ideig, mielőtt újból megpróbálná tárcsázni a számot.
|
2. probléma
|
Nem sikerül faxot küldeni, mivel a vonal foglalt, vagy nincs csatlakoztatva.
|
Teendő
|
Győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni, majd újból próbálja meg tárcsázni a számot.
|
3. probléma
|
Lehet, hogy a címzett faxkészüléken megadott beállítások nem egyeznek az Ön faxkészülékének beállításaival.
|
Teendő
|
Győződjön meg arról, hogy a címzett faxkészülék tud dokumentumokat fogadni, majd újból próbálja meg tárcsázni a számot.
|
4. probléma
|
Nem tett szünetjelet a faxszám megfelelő részére nagy távolságú hívásnál.
|
Teendő
|
Szúrjon be szünetet az országkód után vagy a faxszám elé, majd hívja újból a számot. Ha gyorshívási gombhoz rendelt címzettnek küld faxot, váltson át nagy távolságú átviteli módra a részletes beállításokat tartalmazó képernyőn.
|
Probléma
|
Le van tiltva a faxok számítógépről történő küldése.
|
Teendő
|
Ki kell kapcsolni a korlátozást. További tájékoztatásért forduljon a rendszergazdához.
|
1. probléma
|
A készülék memóriája megtelt.
|
Teendő
|
Nyomtassa ki, küldje el vagy törölje a memóriában tárolt dokumentumokat.
|
2. probléma
|
Az adatok mérete meghaladja a készülék memóriájának méretét.
|
Teendő
|
Csökkentse az adatok felbontását, vagy válasszon másik fájlformátumot a fájlméret csökkentése céljából.
|
3. probléma
|
A memória megtelik a védett nyomtatás használata során.
|
Teendő
|
Több adagban nyomtassa ki a dokumentumokat, vagy ne használjon védett nyomtatást a feladathoz.
|
1. probléma
|
Számítógépről küldött fax esetén nincs beállítva a készüléken a felhasználó nevének rövidítése vagy a felhasználó faxszáma.
|
Teendő
|
Állítsa be a küldő nevének rövidítését és a küldő faxszámát.
|
2. probléma
|
Számítógépről küldött fax vagy a címjegyzékből importált címzett esetén a címzett faxszáma 120 számjegynél hosszabb.
|
Teendő
|
Csökkentse a számjegyek számát 120-nél kevesebbre.
|
Probléma
|
Megszakított manuálisan egy feldolgozás alatt álló feladatot.
|
Teendő
|
Próbálja meg újból elküldeni vagy fogadni a dokumentumot.
|
1. probléma
|
Eltávolította a memóriaeszközt, miközben a készülék éppen adatokat írt rá, és az adatok írása sikertelen volt.
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy eltávolították-e a memóriaeszközt, majd újból próbáljon meg írni rá.
|
2. probléma
|
Hiba történik a képek memóriaeszközre történő átvitele során, ezért az adatátvitel nem hajtható végre megfelelően.
|
Teendő
|
Ellenőrizze a memóriaeszköz állapotát, majd ismételje meg a műveletet.
|
3. probléma
|
Lehet, hogy a csatlakoztatott memóriaeszköz nem támogatott fájlrendszerrel van formázva.
|
Teendő
|
Gondoskodjon róla, hogy a memóriaeszközön a készülék által támogatott fájlrendszer legyen (FAT16 vagy FAT32).
|
1. probléma
|
Nem sikerült az azonosító vagy a PIN-kód hitelesítése a részlegazonosító-kezelés során.
|
Teendő
|
Adja meg a helyes részlegazonosítót vagy PIN-kódot, és ismételje meg a hitelesítést.
|
2. probléma
|
Az ismeretlen azonosítójú feladatok le vannak tiltva.
|
Teendő
|
Ki kell kapcsolni a korlátozást. További tájékoztatásért forduljon a rendszerkezelőhöz (a rendszergazdához).
|
Probléma
|
A készülék képmemóriája megtelt, ezért nem lehet rá írni.
|
1. teendő
|
Mielőtt újraküldené a feladatot, várja meg a többi adási feladat befejeződését.
|
2. teendő
|
Törölje a memóriában tárolt dokumentumokat. Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, kapcsolja ki a készüléket, majd ismét kapcsolja be.
|
3. teendő
|
Ossza kisebb részekre a dokumentumot és így küldje el.
|
1. probléma
|
Hibás az SMTP-kiszolgáló nevének beállítása.
|
Teendő
|
Válassza ki a megfelelő SMTP-kiszolgálónevet.
|
2. probléma
|
A beállított tartománynév hibás.
|
Teendő
|
Válassza ki a megfelelő tartománynevet.
|
3. probléma
|
A hálózat nincs csatlakoztatva.
|
Teendő
|
Kérdezze meg a hálózati rendszergazdát, hogy a hálózat normálisan működik-e.
|
Probléma
|
TCP/IP hiba lépett fel fájlok vagy e-mailek küldése során (socket és select hibák stb.).
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy a készülék és a számítógép közötti hálózati kábelcsatlakozó megfelelően van-e csatlakoztatva.
|
1. probléma
|
Nem lehet adatokat küldeni, mivel a TCP/IP nem működik jól.
|
Teendő
|
Ellenőrizze a <TCP/IP beállítás> beállítást.
|
2. probléma
|
Az IP-cím nincs beállítva.
|
Teendő
|
Adja meg az IP-címet.
|
3. probléma
|
A készülék a bekapcsolásakor nem kapott IP-címet a DHCP-, RARP- vagy BOOTP-kiszolgálótól.
|
Teendő
|
A készülék bekapcsolása után a hálózattal való kommunikáció nem indul el, míg az <Indulási beállítás> beállításnál megadott idő el nem telik. Várjon egy kevés időt újraküldés előtt.
|
1. probléma
|
Amikor a készülék kommunikál az SMTP-kiszolgálóval e-mail küldése céljából, időtúllépés történik a levelezőkiszolgáló oldalán.
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e az SMTP-kiszolgáló. Ellenőrizze a hálózat állapotát.
|
2. probléma
|
Az SMTP-kiszolgáló hibát jelzett a csatlakozás közben.
|
Teendő
|
Ellenőrizze újból az SMTP-kiszolgáló beállításait.
|
3. probléma
|
A címzett megadása hibás.
|
Teendő
|
Ellenőrizze a címzett beállításait.
|
4. probléma
|
Fájlkiszolgálónak történő fájlküldés esetén hiba történik a kiszolgáló oldalán.
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy a fájlkiszolgáló megfelelően működik-e.
|
Probléma
|
Hibás az SMTP-kiszolgáló nevének beállítása.
|
Teendő
|
Válassza ki a megfelelő SMTP-kiszolgálónevet.
|
Probléma
|
Nincs hozzáférési joga a mappához.
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy a címzetthez beállított felhasználónév és jelszó megegyezik-e a számítógépen (a fájlkiszolgálón) megadott felhasználói fiókkal (felhasználónévvel és jelszóval).
|
1. probléma
|
Fájlkiszolgálóra történő küldés esetén a beállított felhasználónév és jelszó hibás.
|
Teendő
|
Ellenőrizze, hogy a címzetthez beállított felhasználónév és jelszó megegyezik-e a számítógépen (a fájlkiszolgálón) megadott felhasználói fiókkal (felhasználónévvel és jelszóval).
|
2. probléma
|
E-mail küldése esetén a megadott címzett hibás.
|
Teendő
|
Ellenőrizze a bejegyzett e-mail címzetteket.
|
Probléma
|
A POP-kiszolgáló hibát jelez a csatlakozás közben.
|
1. teendő
|
Ellenőrizze, hogy megfelelően van-e megadva a POP-kiszolgáló címe.
|
2. teendő
|
Kérdezze meg a hálózati rendszergazdát, hogy a levelezőkiszolgáló és a hálózat normálisan működik-e.
|
Probléma
|
A POP-jelszó beállítása hibás.
|
Teendő
|
Adja meg a helyes POP-jelszót.
A POP-jelszót többek között a szolgáltatója által biztosított, a beállításokat tartalmazó dokumentációban találhatja meg, vagy megkérdezheti a hálózati rendszergazdától. |
Probléma
|
A beállított POP-bejelentkezési név hibás.
|
Teendő
|
Ellenőrizze újból a beállított POP-bejelentkezési nevet.
|
Probléma
|
Helytelen képformátum miatt nem lehet kinyomtatni a feladatot.
|
Teendő
|
Ismételje meg a műveletet.
|
Probléma
|
Helytelen az SMTP-hitelesítéshez megadott felhasználónév és jelszó.
|
Teendő
|
Állítsa be helyesen a felhasználónevet és a jelszót.
|
Probléma
|
Hiba történt a POP-hitelesítés közben.
|
Teendő
|
Ellenőrizze újból a beállítást, és ismételje meg a műveletet.
|
Probléma
|
Hiba történt, mivel kikapcsolták a készülék főkapcsolóját feladatok feldolgozása közben.
|
Teendő
|
Ellenőrizze újból a beállítást, és ismételje meg a műveletet.
|
1. probléma
|
A készülék nem tudta feldolgozni a feladatot, mert miközben a nyomtatási adatok számítógépről a készülékre történő küldése folyamatban volt, a feladatot megszakították az alkalmazásból vagy az operációs rendszerből.
|
Teendő
|
Ellenőrizze a beállításokat, majd ismételje meg a műveletet.
|
2. probléma
|
Védett nyomtatás végrehajtása közben megszakadt a feladat a feldolgozás időtúllépése miatt.
|
Teendő
|
Ismét indítsa el a feladatot, ha szükséges.
|
3. probléma
|
A védett nyomtatással feldolgozandó feladatot úgy küldték el, hogy a <Védett nyomtatási beállítások> beállítás <Ki> értékre volt állítva.
|
Teendő
|
Adja meg a <Be> értéket a <Védett nyomtatási beállítások> beállításnál, vagy ne használjon védett nyomtatást a feladathoz.
|
Probléma
|
A felhasználó megszakította egy küldésre vagy fogadásra váró dokumentum feldolgozását.
|
Teendő
|
Próbálja meg újból elküldeni vagy fogadni a dokumentumot.
|