» Hibaelhárítás » Hibaelhárítás
|
Hibaelhárítás
Ha a készülék használata közben problémát észlel, a műszaki ügyfélszolgálat értesítése előtt végezze el az ebben a részben javasolt műveleteket.
Elsőként a következőket ellenőrizze.
Be van kapcsolva a főkapcsoló?
Ellenőrizze, hogy a hálózati kábel megfelelően csatlakozik-e a készülékhez, illetve a fali aljzathoz.
Lásd a Telepítési kézikönyv dokumentumot.
Ellenőrizze, hogy megfelelő-e a készülék tápkábelének elektromos tápellátása.
Használjon másik tápkábelt, vagy feszültségmérő segítségével ellenőrizze, hogy hibátlan-e a tápkábel.
Kapcsolja be a főkapcsolót.
Lásd a Telepítési kézikönyvet.
Ha ez működik, folytassa a következő résszel: „Be van kapcsolva a főkapcsoló?”.
Be van kapcsolva a főkapcsoló?
Várjon egy kicsit, amíg a készülék elindul és bemelegszik.
Ha ez működik, folytassa a következő résszel: „A készülék alvó módban van?”.
A készülék alvó módban van?
Az alvó üzemmódból való kilépéshez nyomja meg a kezelőpanelen az [] (Energiatakarékos) gombot.
Ha ez működik, folytassa a következő résszel: „Világít vagy villog a hibák jelzőfénye?”.
Megfelelőek a megadott beállítások?
Ha megszólal a hibáról tájékoztató hangjelzés, és a készülék a [] (Start) gomb megnyomása után sem kezd működni, akkor lehet, hogy a megadott beállítások nem megfelelőek. Ellenőrizze a megadott beállításokat.
Világít vagy villog a hibák jelzőfénye?
Ellenőrizze, hogy a papír megfelelően van-e behelyezve a papírfiókba vagy a többfunkciós tálcába.
Ellenőrizze, hogy nem akadt-e el a papír valahol a készülék belsejében.
Kapcsolja ki a készülék főkapcsolóját, várjon 10 másodpercet, majd kapcsolja be ismét a készüléket.
Lásd a Telepítési kézikönyv dokumentumot.
Ha megoldotta a problémát, a hibajelzés kialszik, és a kijelző visszatér a készenléti módba. Ha a hibajelző továbbra is villog, húzza ki a készülék tápkábelét, majd lépjen kapcsolatba a Canon helyi hivatalos viszonteladójával vagy a Canon ügyfélszolgálatával.
Ha ez működik, folytassa a következő résszel: „Megjelent egy üzenet a kijelzőn?”.
Megjelent egy üzenet a kijelzőn?
Ha hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn, akkor tekintse át az alábbi részt, és próbálkozzon a megfelelő művelet végrehajtásával.
Nyomtassa ki az átvitelkezelési jelentést, és ellenőrizze, hogy nem jelez-e hibát.
Ha ez működik, folytassa a következő résszel: „Megfelelően van csatlakoztatva vagy beállítva a telefonvonal? (Csak az iR 1133iF típusnál)”.
Megfelelően van csatlakoztatva vagy beállítva a telefonvonal? (Csak az iR 1133iF típusnál)
Ellenőrizze, hogy a telefonkábel megfelelően van-e csatlakoztatva. Ellenőrizze, hogy a készülék hátsó oldalán a megfelelő porthoz csatlakoztatta-e a telefonvonal és a külső eszköz kábelét. Lásd a Telepítési kézikönyvet.
Ellenőrizze, hogy a vonaltípus menüben megadott beállítása (kapcsolt vagy impulzusos) megfelel-e a készülékhez csatlakoztatott telefonvonal típusának.
Ellenőrizze, hogy nincs-e a telefonvonal közelében olyan eszköz (például mikrohullámú sütő), amely megzavarja a jelek fogadását. Ez befolyásolhatja a telefonvonal állapotát.

Ha az itt javasolt műveletek kipróbálása után továbbra is problémákat tapasztal, a megoldásuk érdekében olvassa el az alábbi szakaszokat.
062L-0L2