» Hibaelhárítás » Szervizelésre felhívó üzenet
|
Szervizelésre felhívó üzenet
Ha hiba történik, és a készülék nem tud megfelelően működni, megjelenik a <Kapcsolja BE a főkapcsolót. Probléma esetén hívja a forgalmazót vagy a szervizképviselőt.> üzenet. Jegyezze le a kijelző bal alsó részén látható hibakódot, és forduljon a Canon hivatalos helyi viszonteladójához.
FIGYELMEZTETÉS
Ne csatlakoztassa és ne távolítsa el a tápkábelt nedves kézzel, mert ez áramütést okozhat.
VIGYÁZAT
Amikor kihúzza a tápkábelt, mindig a csatlakozónál fogja meg. Ha a vezetéknél fogva húzza meg a tápkábelt, felszínre kerülhet vagy eltörhet a maghuzal, vagy más módon megsérülhet a tápkábel. A tápkábel sérülése pedig áramszivárgást, ezáltal tüzet és áramütést okozhat.
MEGJEGYZÉS
Ha a főkapcsoló ki van kapcsolva, vagy a tápkábel ki van húzva, nem lehet dokumentumokat küldeni és fogadni.
Ha kikapcsolja a főkapcsolót, minden várakozó feladat törlődni fog a nyomtatási sorból.
A készülék a tápkábel kihúzása után körülbelül 5 percig őrzi a memóriába fogadott és a késleltetett küldés céljából tárolt dokumentumokat.
1
Kapcsolja ki a főkapcsolót. Várjon legalább 10 másodpercet, mielőtt ismét bekapcsolja a főkapcsolót.
2
Ha a készülék továbbra sem működik megfelelően, kapcsolja ki a főkapcsolót, és húzza ki a tápkábelt. Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a Canon hivatalos helyi viszonteladójával.
Kapcsolja ki a főkapcsolót.
Húzza ki a tápkábelt.
MEGJEGYZÉS
Amikor kapcsolatba lép a Canon hivatalos helyi viszonteladójával, készítse elő a következő információkat:
Termék neve (imageRUNNER 1133iF/imageRUNNER 1133A/imageRUNNER 1133)
Sorozatszám (a készülék hátoldalán vagy az előlapjának a belsején található címkén szereplő, három betűt és öt számjegyet tartalmazó karaktersorozat)
A hibás működés részletei
Az érintőképernyőn megjelenő hibakód
062L-0R9